1.- Acta da sesión anterior (28/07/2025). Aprobación.
2.- Designación de membros das comisións informativas e outros órganos colexiados. Modificación n.º 1. Dación de conta
3.- Convenio marco de colaboración entre a Consellería de Medio Ambiente e Cambio Climático da Xunta de Galicia e os Sistemas de Responsabilidade Ampliada do Productor (SRAP) de residuos de aparellos eléctricos e electrónicos (AEE). Adhesión. (CIRIAX de 02/09/2025).
4.-Convenio marco de colaboración entre a Consellería de Medio Ambiente e Cambio Climático da Xunta de Galicia e os Sistemas de Responsabilidade Ampliada do Productor (SRAP) de residuos de pilas e acumuladores. Adhesión. (CIRIAX de 02/09/2025).
5.- Solicitude de subvención á Deputación Provincial da Coruña para o proxecto “Mantemento da Unidade de Condutas Aditivas de Carballo no ano 2025”. Aprobación da memoria de actividades, orzamento e solicitude de subvención. (CIRIAX de 02/09/2025).
6.- Recoñecemento de compatibilidade do emprego público con actividades no sector privado de oficial de mantemento de obras do concello de Carballo. Aprobación. (CIFEC de 02/09/2025).
7.- Contrato administrativo de “Servizos enerxéticos e mantemento con garantía total das instalacións de iluminación exterior mediante un contrato mixto de subministración e servizos do concello de Carballo” (SUM 04/2013). Sucesión de empresas. Dación de conta. (CIFEC de 02/09/2025).
8.- Plan Provincial de Cooperación ás obras e servizos de competencia municipal (Plan único de concellos) “POS+ADICIONAL 2/2025” da Deputación Provincial da Coruña. Aprobación. (CIFEC de 02/09/2025).
9.- Conta Xeral do concello de Carballo do exercicio 2024. Aprobación. (CIFEC de 28/07/2025).
10.- Seguimento de órganos de goberno:
- 10.1.- Informe da Intervención municipal emitido en cumprimento do disposto no artigo 218 do Real Decreto Lexislativo 2/2004 do 5 de marzo, polo que se aproba o Texto Refundido da Lei Reguladora das Facendas Locais, exercicio 2024. Toma de coñecemento.
- 10.2.- Informe da Tesourería e Intervención sobre o cumprimento dos prazos establecidos na Lei 15/2010, de 5 de xullo, de modificación da Lei 3/2004, de 29 de decembro, pola que se establecen medidas de loita contra a morosidade nas operacións comerciais, correspondente ao segundo trimestre de 2025. Dación de conta.
- 10.3.- Información rendida ao Ministerio de Facenda e Administracións Públicas en cumprimento do artigo 16 da Orde MAP/2015/2012 do 1 de outubro. Execución do segundo trimestre do 2025. Dación de conta.
- 10.4.- Resolucións da Alcaldía
- 10.4.1.- Dáse conta expresamente das seguintes resolucións da Alcaldía:
- Decreto 2084/2025 de 23 de xullo. Decreto de substitución nas funcións da alcaldía dende o día 31 de xullo ao día 15 de agosto, ambos incluídos.
- Decreto 2150/2025 de 30 de xullo. Inventario Municipal de Bens do Concello de Carballo. Expediente de actualización relativo á parcela con referencia catastral 15019A082002500000IM inscrita co núm. De orde 1814.
- Decreto 2234/2025 de 6 de agosto. Plan provincial de cooperación ás obras e servizos de competencia municipal POS+2025. Proxecto técnico “Mellora pavimentación Aldemunde” POS+COMPLEMENTARIO 2025. Aprobación proxecto corrixido.
- Decreto 2285/2025 de 12 de agosto. Contrato administrativo de “Servizo de axuda no fogar do concello de Carballo” (SER 03/2022). Servizos mínimos durante a folga convocada para o 13 de agosto de 2025
- 10.4.2.- Dáse conta das resolucións ditadas entre o día 22/07/2025, núm. 2074 e o día 02/09/2025, núm. 2495.
- 10.5.- Acordos da Xunta de Goberno Local
- 10.6.- Rogos e preguntas