Inicio Carballo ao día Novas O policía local José Luis Garea...

O policía local José Luis Garea recibiu hoxe en Madrid a Medalla ao Mérito da Seguridade Viaria a título póstumo

O director xeral de Tráfico puxo ao axente, que faleceu atropelado en maio, como exemplo do compromiso das policías locais coa seguridade viaria

Mércores 13 de decembro do 2017

A viúva e os fillos de José Luis Garea recolleron a medalla [Foto: DGT]

A viúva e os fillos de José Luis Garea recolleron a medalla [Foto: DGT]

O policía local José Luis Garea, falecido o pasado 21 de maio nun atropelo mentres desenvolvía o seu traballo, recibiu hoxe un novo recoñecemento. A raíz da solicitude realizada no seu día pola Unión Nacional de Jefes  Directivos de Policía Local (Unijepol), a Dirección Xeral de Tráfico concedeulle a Medalla ao Mérito da Seguridade Viaria a título póstumo. Ao acto asistiron a súa viúva e os seus fillos.

José Luis Garea compartiu recoñecemento con Stop Accidentes, a Asociación Nacional de Empresa de Auxilio en Carretera, a Fundación Línea Directa e o programa de TVE Seguridad vital. O director xeral de Tráfico, Gregorio Serrano, que presidiu o acto, apelou ao “compromiso de la sociedad civil” para rematar coas mortes na estrada.

Con respecto ao axente carballés, Gregorio Serrano destacou que “el trabajo de José Luis y el de todos los policías locales es un ejemplo de compromiso con la seguridad vial, ya que las funciones de estos policías no solo se limitan a tareas de vigilancia y control, sino a una amplia gama de actividades muchas de ellas relacionadas con la educación vial y la convivencia".

O director xeral de Tráfico cualificou como "un privilegio hacer entrega de estas medallas a personas y entidades de la sociedad civil, personas y entidades que trabajan en hacer cada día un poco más segura, eficiente y sostenible la movilidad de todos los ciudadanos".

Compartir: